logo
Copyright Qode Interactive 2016. All rights reserved.
ساخت سوله در شهر بابک - سوله سازی|ساخت سوله|سوله سبک
295
rtl,page-template-default,page,page-id-295,qode-social-login-1.0,qode-news-1.0,qode-quick-links-1.0,qode-restaurant-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive

ساخت سوله در شهر بابک

دهانه27 متر _ ارتفاع8 متر _ تاج 9 متر _محل اجرا شهربابک _کارفرما آقای ستوده

شهربابک یکی از شهرهای مهم استان کرمان (پهناورترین استان ایران) و کشور می‌باشد، وجود معادن عظیم مس و فیروزه و قرار داشتن این شهر در مسیر تهران- بندرعباس اهمیت ان را دوچندان کرده‌است. این شهرستان یکی از قطب‌های گردشگری ایران محسوب می‌گردد. شهربابک مرکز شهرستان شهربابک می‌باشد. شهربابک هشتمین شهر بزرگ و پرجمعیت استان کرمان از ۲۳ شهر این استان پهناور است. جمعیت این شهر بنا بر سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران، برابر ۵۱٬۶۲۰ نفر و جمعیت شهرستان برابر با ۱۰۴هزار تن می‌باشد. این شهر در مسیر محور جنوب به شمال ایران قرار دارد. این شهر در غرب استان کرمان واقع شده‌است. فاصله این شهر تا کرمان۲۴۰ کیلومتر است. دورنگار این شهر به اردشیر بابکان مؤسس سلسله ساسانیان می‌رسد. این شهر در کنار معادن و کارخانجات مس میدوک و مس سرچشمه قرار گرفته و همچنین معادن مهم و ارزشمندی از فیروزه در این شهر قرار دارد. شهربابک جزو اولین شهرهای استان کرمان بوده و همجوار سه استان کرمان، یزد و فارس می‌باشد.

مراکز صنعتی

شهرک صنعتی شماره یک شهر بابک

این شهرک صنعتی بزرگ که به پارک صنعت شهربابک نیز معروف است، در بزرگراه سیرجان به شهربابک در مجاور شهر شهربابک قرار دارد.

شهرک صنعتی شماره دو شهر بابک

شهرک صنعتی شماره دو در بزرگراه خلیج فارس محور انار به شهر بابک قرار دارد. کارخانه بزرگ کاشی آماتیس و کارخانه دستمال کاغذی ریواس از جمله کارخانه‌های این شهرک هستند.

کارخانجات صنعتی شهر خاتون آباد

خاتون آباد شهربابک، شهری صنعتی که در مسیر محور شهر بابک-سیرجان و شهر بابک-رفسنجان قرار دارد. در این شهر، کارخانجات بزرگی رشد کرده‌اند که کارخانه ذوب مس خاتون آباد و کارگاه سنگ ایران گریت از این دسته اند.

کارخانجات معدن مس مِیدوک

مِیدوک شهربابک یکی از معادن مس ایران و دومین معدن بزرگ مس کشور می‌باشد. کارخانه سیلیس مِیدوک از جمله کارخانجات این ناحیه صنعتی می‌باشد.